.
تبلیغات
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت
لجنــــــــــــــــــــــد گیمـــــــــــــــز

دانلود بازی PES 2018 Pro Evolution Soccer برای اندروید

شاید باید اینگونه گفت که دیگر عادت شده برایمان که در برخی از ماه های سال انتظار عنوان های هیجان انگیز را بکشیم. یکی از بازی هایی که هر سال شاهد عرضه نسخه ای پیشرفته از آن هستیم Pro Evolution Soccer یا به عبارت خودمانی PES نام دارد. طراحان Konami علاوه بر نسخه ویندوز و کنسول ها، برای اسمارتفون ها نیز ورژنی را مهیا و در مارکتهای معروف عرضه می کنند. PES 2018 Pro Evolution Soccer محصول دیجیتالی بی نظیر بوده که با نسخه های پیشین خود تفاوت بسیاری پیدا کرده است. تیمهای لایسنس شده که با آخرین ترکیب و نقل و انتقالات همراه هستند، تجربه ای منحصر به فرد از دوئل در مستطیل سبز را برای شما به ارمغان خواهند آورد.

  • آنچه باید در مورد بازی بدانید :

در نسخه 2018 بازی موارد بسیاری دستخوش تغییرات کوچک و بزرگ شده است. گرافیک و جزئیات محیط به گونه ای طراحی شده تا همه چیز مانند دنیای واقعی به نظر برسد. شاید با احساس تغییرات آب و هوایی و چرخه شبانه روز مسابقات به خود رنگ و بویی تازه گیرند. در کنار تیمها، استادیومهای لایسنس شده آنها نیز مورد استفاده قرار گرفته. امکان بازی به صورت آنلاین نیز در این سری فراهم بوده و می توانید کلوب و تیم خود را برای مسابقه در لیگهای آنلاین طراحی کنید، بازیکنان را خرید و فروش و در آخر به نتایج مطلوبی دست پیدا کنید.

برای دانلود اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید



:: موضوعات مرتبط: بازی های اندروید , بازی های اندروید با دیتا , بازی های اندروید بدون دیتا , بازی برای ios , بازی برای ios با دیتا , بازی برای ios بدون دیتا , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی PES 2018 Pro Evolution Soccer برای اندروید و آیفون , آیپاد و آیپد ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : NaserMirazei
ت : یک شنبه 3 تير 1392

صفحه قبل 1 صفحه بعد

تبلیغات
موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی